HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 9 april 2014

ETT TIPS TILL ER!




Hallå vänner!

Nätstrul på morgonen så inget inlägg från mig då;)

Om du är sugen på lampan "Döden" från Tvåfota design men som kostar ca 1500;-
så är denna kopia ovan en fint alternativ!

Lång leveranstid såg jag, inte förrän i juni kommer den igen, men snart är vi där:)
Visserligen är originalet handgjord och superfin, har sett den i butik i en grannstad, 
men ganska mycket pengar för en lampa.
Jag är inte så kräsen så ALLT behöver vara original!
Snygga kopior kommer man långt med:)

Lite inspiration i form av sovrum och det jag syftar mest på här är de härliga sänghimlarna;)
Har alltid gillat dem och någon gång i ett större sovrum än i dag skulle jag vilja ha en sån här!


Och mina vänner kom ihåg i morgon kl 10.00!!!


Ja då var det dags för en inte så efterlängtad 
promenad i regnet med doggis!

VAR är solen??? ;) ☼






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails