HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 20 februari 2014

VIKTIGA INGREDIENSER I MITT LIV & ETT BESÖK I LINKÖPING




Något utav det finaste man kan ha i vänskap och 
trogna godingar är ju djuren eller hur?;)

Mina vita vänner är så betydelsefulla för mig och övriga familjen så man vet knappt hur livet
såg ut innan dem. Några har önskat att få se dem lite mer och här kommer några bilder.
Roligt att ni var flera som tyckte det var kul att de var med på herrgården i helgen;)
Vi tar ofta med dem om vi kan, det är så mysigt att kunna det, de älskar att vara med;)
Häromdagen besökte vi Linköping som jag skrev om.
Tycker det är en mysig stad på sitt sätt och många fina butiker. Vi kikade bara runt lite och fina ESQ måste man alltid besöka=) Paolo Roberto passade på att kika där samtidigt och jag kan "skvallra" om att han letade taklampa för han berättade att de byggde hus;)
 En fin tröja från Bondelid fick jag i present av den snälla mannen;) Mycket snygg!

Många vet redan var det var i de fina goodiebagsen som vi fick på bloggeventet, 
men jag visar det ikväll så ni som missat det får se;)
Inga dåliga saker....!!=)



Adela

5 kommentarer:

  1. Ja shit att man missade Paolo då;) Vårt fina Esq är såå värt ett besök när man är i stan, det borde alla veta:)

    Kram på dig fina<3

    SvaraRadera
  2. men goooooosch...
    my o my....jiiises vilka bilder!¨
    Himmel så duktig du är!
    Otroligt fina bilder på de små vita. De är så otroligt söta. Mitt troll är tovigt o smutsigt o behöver en riktig spahelg. Hon ska få det när vi kommer hem från fjällen..;)
    Jag känner helt o hållet igen mig i din beskrivning av dem.
    Såklart måste du lägga tiden på dem som är viktigast.
    Det var roligt att träffa dig och jag hade gärna pratat lite mer. det kanske blir fler gånger...;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Ja det käraste man har är ju sina barn och djur .Helt underbara bilder .Linköping är ju bara så himla skoj att strosa runt i ! Å vad snäll man du har super snygg tröja .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. det var jättekul att träffa vovsingarna. jag skulle gärna ta med Doris överallt, men har inte riktigt lärt mig vart man kan ta med dom och inte. Skulle också vilja besöka Esq någongång.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails