HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 30 november 2013

MONTMARTRE STOL TILL SALU!



Jag har en stol "för mycket" eller över kan man säga.
Den är vit/creme i stål och dunderfin i fransk industristil och jag gillar den verkligen men 
just nu får den inte plats.
Säljer den därför här och såklart helst för avhämtning:)
Nypris på denna Tolixkopia är 1199:-
Den har bara stått i vår hall en liten kort tid, så mitt pris för dig som är intresserad är 750:-

Maila mig på 
houseofadela@live.se
om du är intresserad!:)

Så här beskrivs stolen.
Stol i fransk industristil. Finns i stål eller i tre olika färger med en sliten finish.
Denna typ av stol har använts på franska caféer och bistros sedan tidigt 1900-tal och designen är numera klassisk. Inte sällan ser man modeller av dessa stolar i hem med fransk lantstil och de används ofta som en del av en shabby chic eller industrial chic inredning. 


Adventsmys här och snart en gofika!:)


Kram
Adela

1 kommentar:

  1. Åh så fin stol, har 10 st nya stolar som jag hoppas är lika fina..de är ff kvar i sina kartonger;-)
    Kram Jess
    www.annorlundaunderbara.com

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails