HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 26 september 2013

ETT LITET TIPS FRÅN MIG






Hallå alla pinglor!

Fryser ni idag? DET gör jag!;)

På språng snart till ett möte och sen jobb, men innan det ett HEJ till er alla och ett litet tips från mig!
Gillar blandningen på min arm och den är prisvärd!
Armband från lo-ika i pärlor i priser från 49-149:-!
Finns hos butik Zanslösa i vår lilla stad;)
Korsarmbandet gillar jag mycket och visst är det kul med lite bling?
Finns på Lindex för endast 59:-

Nu hoppas jag ni har en toppendag!

KRAM

A

11 kommentarer:

  1. Vilket härligt torsdagstips, jag som ska till Lindex och kika i em, toppen!!
    Lite blingbling gör livet lite roligare :-))

    Halvmånebordet blir nog kanonfint när du målat det, ska bli kul att se sen!
    Ha en fin dag! Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Snygg kombination, jag har några av dem du har, men det från Lindex blev jag nyfiken på.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Minusgrader och skrap av rutor i morse. I'm not ready for this

    SvaraRadera
  4. Snygga armband .Kul med lite nytt .Det från Lindex var ju kanon .Kram Rita

    SvaraRadera
  5. Riktigt läckert, nu kom jag på att jag har ju ett korsarmband i lådorna som jag aldrig ens använt.Tackar för den påminnelsen:-)
    kram
    Jess
    http://www.annorlundaunderbara.com/uncategorized/den-spanska-sjukvarden/

    SvaraRadera
  6. Snyggt! :-)
    Finns "vita" armbandet med 5 rader i butiken?
    I så fall får jag nog ta mig en sväng till Eksjö...

    SvaraRadera
  7. Får ni hem ljushus från Walther og Co till butiken i höst? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns redan Waltherhus i butiken:)

      Radera
    2. Låter bra, alltid kul att se årets nya hus! =)

      Radera

Related Posts with Thumbnails