HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 27 augusti 2013

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKING...





Godmorning girls!


Hektisk vecka med många grejer på G! Alltid kul med full fart. I förrgår genomförde jag loppisen jag berättat om här tidigare och den var verkligen hellyckad!

Jobb och klippning står på schemat idag och igår var jag på ett bokat besök för analys av min onda fot som jag har haft i 9 månader nu. Trist är namnet på det och framför allt saknar jag min löpning...kan med möda gå lite längre promenader, men får lida för det efteråt sen. Ett besök igår som tog en 1,5 timme för att prova ut fotriktiga (för en gångs skull kanske;)) skor och analysera vad jag mer ska göra och använda mig av för att blir bra/bättre någon gång. Teknikens under säger jag, efter alla mätningar och scanning av foten:)

Så hösten ska invigas i dessa snygga boots från Camel active, i svart skinn.
För mig ett nytt märke, men beskrivs så här:)
"Hög kvalitet kombineras med raffinerad modekänsla, resultatet blir enastående artiklar som 
på en gång utstrålar äkthet och nyfikenhet på livet. Camel active är mode för dig med en aktiv livsstil, som känner dig lika hemma i storstadsmiljö som på resa i fjärran länder. "
Tycker de är supersnygga i den klassiska jodpursmodellen som det är så mycket av i höst!


Lever med tejpad fot nu ett tag och det är skönt för stabiliteten i foten.
Och här kommer lite Instagrambilder:)
Jag har filurat på håruppsättningar och funderat över att klippa mig kortare, men det har jag ändrat mig på igen, då det är kul med olika håruppsättningar till olika tillfällen. Mitt hår har tydligen bestämt sig för att vara lockigare än någonsin tidigare också och det underlättar för att fixa håret lätt och
inte alltid platta och slita på det:)
Var och fick naglarna fixade med häromdagen, det är en skön vardagslyx som jag gärna avstår annat för.
Har njutit lite till av sommaren med som dröjer sig kvar, vilket jag är SÅ glad för!
I går var vi vid fina Sommen och det var så härligt.



Önskar er en fin tisdag!

A

7 kommentarer:

  1. aj då inte kul med foten! Visst är det skönt att unna sig lite vardagslyx, ska i veckan fixa både naglar och klippa håret jag med:) Snygga boots!!!
    Kramar Nilla

    SvaraRadera
  2. Super snygga boots.Härligt med vardaglyx.Har fixat mina naglar idag .Fin du är i uppsatt hår ,Ha en skön och härlig tisdag.Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Snygga boots och fina bilder!
    Kram Annette

    SvaraRadera
  4. Hej finaste Adela bloggerskan :)Har en fråga till dig, har du färgat ditt hår? Vilken hårfärg har du? gör du själv eller frissan ? kanske du kan fråga vilken färg hon/han andvänder på dig.
    Tack på förhand.
    Kram en trogen läsare av din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej min trogna läsare:) Tack för det!:)
      Fyller i benan med ljusare färg då och då hos frisör, har ingen aning om tyvärr vad färgen heter.

      Kram
      A

      Radera

Related Posts with Thumbnails