HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 23 augusti 2013

VISST ÄR DET KUL ATT FÖRÄNDRA?

 Känner ni fredagsfeelingen?;)


Hallå alla fredagspinglor!


Njuter av vädret idag och har unnat mig sol på balkongen och bus ute med de vita i gröngräset:)
Lite pyssel och fix hemma på fm resulterade i omflyttning av olika saker, alltid kul att förnya eller hur?
Samtidigt förbereder jag det sista nu till söndagens loppis!
Hoppas ni kommer?=) Tänk vad kul det skulle vara att träffa en del av er läsare!

Den fina gamla pigtittaren som stått på månbordet länge (för länge...;)) får flytta upp på det gamla fina skåpet och den som stod där får nog vila på vinden så länge. Ev blir den svart också ihop med det nya lilla loppisbordet. Det låter nog som ALLT blir svart hemma nu men så är i n t e fallet.=) Det handlar om lite detaljer här och där, jag gillar fortfarande bäst det vita lugna, men tar gärna in lite koppar nu, rottinginslag/bambu, gärna lite mustiga färger, har alltid gillat senapsgult/lejongult på hösten eller gärna mauve.
Anyway så ska den stora vita lyktan sprayas svart i em! Jag tror det blir bra med den klicken på bordet...börjar så när jag fegar lite på att måla hela månbordet svart istället...det kallas att känna sig för:D
 Den fina buddhan från Enkla Ting (favoritbutik) har fått komma in från balkongen, 
nu får den en fin plats i vardagsrummet hela hösten.
Urnan från RIFdesign har hittat hem hit i det här fina mönstret;)
Det finns buddhor och det finns buddhor tycker jag...en del mycket mer fina än andra...som ex den här.
Har sett en del där tillverkaren fått Buddhan att se smått grotesk ut, men han var ju en så vänlig själ;)
 Solroshöst...så fin än!:)


Önskar er en mysig, solig fredagseftermiddag nu och 
varför inte en grill och ett glas vin ikväll?;)

Adela

3 kommentarer:

  1. Åh vad jag älskar spegeln. Supersnygg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jättefint ! Kul när man kan förändra lite. Lycka till med loppisen! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Var och när har du loppis? Trevlig helg!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails