HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 28 juli 2013

LITE NYTT FRÅN GRANIT & INDISKA OCH EN HELT UNDERBAR KVÄLL



Söndag och mulet, vilket jag tycker är bra idag så jag får lite gjort;)
Lite städning står på schemat, då jag latat mig ordentligt nu ett tag.

Lite kul att fixa i köket idag, då vi gjorde en liten shoppingtur till Jkpg i går och fina Granit och Indiska som är några favoritbutiker. Har letat efter fina långsmala fat, liknande man serveras frukost på, på St Jörgen, och på Granit fann jag dem! Supersnygga och till bra pris.

Blev smått förälskad i de fina muggarna med från Indiska...
Lovely färger och jag älskar fjärilar...vem gör inte det?;)
Tycker färgerna var så fina med, snyggt nu när hösten kommer framöver (men det dröjer ju!!=))

Visst ÄR de fina?
Vi hade en underbart härlig sommarkväll härom kvällen med grill, vin, mys och lite fiske...så skönt!
Bästa som finns väl att få vara med de nära man har?
Alla söta voffsarna var med såklart, det var bara lilla A som fattades den kvällen.
Sötaste Lisa med lilla Doris och älskade sonen med Sickan på bryggan;)



En liten fikapaus här med bloggande och jag frossar i sirapskakor och chokladbollar jag bakade häromdagen;) Tur att man tar PW, men min löpning ligger på is än, tack vare den eländiga onda foten...;(
Hoppas på snar bättring!;)



Önskar er en supersöndag!

4 kommentarer:

  1. Vilka söta koppar, gillade färgerna. Jag längtar efter Granit och tyvärr har vi ingen häromkring, så jag hoppas komma till Stockholm snart.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Samma sak här. Mulet så jag har fått massor gjort här hemma idag ;)
    Tack för tipset, de där muggarna var helt i min smak, de ska jag kolla efter. Nyfiken på dina långsmala fat oxå.
    Såå mycket fina bilder du visar! Du är verkligen duktig på att fota. "Paradiset" ser verkligen underbart ut. Jag letar stugor vid vattnet varje kväll, får se om drömmen blir verklighet nån gång ;) kram Suss

    SvaraRadera
  3. Såå fina koppar, älskar också fjärilar ♥ Vackra bilder du bjuder på, fångar sommarfeelingen perfekt;) Ha en härlig kväll, nu blir det Varg Veum här;) Kram fia

    SvaraRadera
  4. Superhärliga bilder! Har gått och kikat efter nya koppar ett tag nu, dessa har jag missat, jättefina! Alltid lika härligt att kika in hos dig också. Kramis Nilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails