HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 29 juli 2013

LITE FINA NYHETER FRÅN HM

Fina burken ska få plats i sovrummer....aktuella djurteman verkar fortsätta;)




Hallå sköna måndag, ja faktiskt!;)


Fortsätter mitt "röj" hemma, här putsas fönster och allt gås igenom, skönt att passa på, 
sen hoppas jag solen återvänder!

Hittade lite fint från HM för tidig höst;)
Vill VERKLIGEN inte skynda på sommaren, men lite är det kul att kika.
Toppen nedan i grått tycker jag var en härlig tröja att dra på...sådär lagom skönt slapp;)

Tyckte den här svarta klänningen var superfin!
Den gäller nog att "klä ner" en del och jag hoppas den är lika fin på...
Kan tänka mig den med boots faktiskt och kanske en kräftskiva i augusti?=)

Gillar fjädermotiven så mycket på kuddarna jag har innan, så en fin kökshandduk gör köket roligare;)
Inte någon ny nyhet men väl så fin är den praktiska brödkorgen som jag så väl behövde en!

Nu har vi tagit en fika i sköna trädgården så 
return to våningen som ska putsas till den glänser!:)




7 kommentarer:

  1. Den svarta klänningen var underbar!! Hittar den inte dock, har du någon länk till den eller är den redan slut?
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Det är en hel del fint där. fick atalogen från dem igår i brevlådan. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Tack fina du för din kommentar!! Japp, den tog slut direkt! Kan du tänka dig att skickar artikelnumret (finns på din order) så kan man tydligen söka efter den och ställa sig på kö ;-)
    Tack på förhand!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. TUSEN TACK!! Tack vare din hjälp är en sådan på väg till mig :-)
    Hoppas den sitter bra och tack för tipset!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv fina!!:)
      Hoppas också den kommer att passa:)

      Kram!

      Radera
  5. Jag vill också ha ett artikelnummer på klänningen? Hur får jag det? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kommer den!:)

      Omlottlagd klänning 299:-
      ART.NR.:70-6825

      Radera

Related Posts with Thumbnails