HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 30 juni 2013

ETT TIPS I KVÄLLEN & EN DAGENS




Hej tjejer!

Trött, trött efter en lång dag bland tävlingscyklister!
Så kul att vara runt i tävlingens olika delar och fota och intervjua både motionärer 
som delar av Sveriges elit!
Redigerar bilder just nu och det kommer att ta några timmar att få ihop detta:)

Tittar in en snabbis till er och tänkte bara tipsa om en 
smidig grej att sätta upp håret med på ett fint enkelt sätt!
Återigen fick det ikväll bli Instagrambilder och de är verkligen inte bra, men ni ser lite av det jag ville visa er:)

Shoppade några olika fina hårband på HM och gillar särskilt det med små blommor i.
Nästan "löjligt" enkelt är en uppsättning jag gör ganska ofta med olika band, släta, blommor eller flätade.
Sätt gummisnoddsdelen utanpå håret istället för "under" håret och tvinna upp håret under gummibandet,
så får du en uppsättning som ser betydligt "svårare" ut än den är:)
Länge sen jag bjöd på en dagens och detta är en favorit i repris!
Sköna vita lite haremsaktiga byxor och lovely tunika från Repeat.


Nu återgår jag till aaaaaaalla mina foton!

Adela

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Ville bara säga att din blog är fantastisk, vacker, sprudlande och energigivande. Kläderna du visar är så fina . Stjärntunikan du har på dej är så snygg.
    EN sommarhälsning till dej från Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tusen tack Ann-Louise!
      Roligt att du gillar den!
      Önskar dig en fin sommarmåndag:)

      Kram
      Adela

      Radera

Related Posts with Thumbnails