HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 29 juni 2013

ETT FYND I HOUSE OF ADELAS VARDAGSRUM





Godmorgon lördag & ni fina!

På språng i dag en stund på förmiddagen, så här kommer lite Instagrambilder från mig, därav lite sämre bilder och oskärpa, men vad gör det när det är sommar?!=)

FYND som jag sneglat länge på står i House of Adelas vardagsrum i dag!
Det här med färger är svårt ibland, men jag känner mig själv vid det här laget och föredrar den vita och svarta basen! Men en liten färgklick till det är väldigt snyggt och bryter av fint;)
Jag har testat detta med färger några gånger i mitt inredningsliv, men återkommer alltid till den lugna basen.

En fin liten schäslong i härlig rosa färg har fyndats på Åhléns och den gör sig verkligen här.
Älskar de fina små fötterna med hjul på den, precis som på Howard=)

Så, ett litet tips i dag från mig, den kan nog fortfarande finnas på en del av landets Åhléns:)


Ha en fin dag så ses vi ikväll!
(Då ska jag visa er ytterligare ett fint fynd;))

A


5 kommentarer:

  1. WOW vilket härligt fynd .Kanonfin.Njut din lördag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Den där har jag kollat på länge menfår tyvärr inte in fler möbler hos oss. Såg också att den var på rea liksom de små fåtöljerna. Fint fynd!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till det fina fyndet och den gör sig galant hos dig.
    Kramar från Eva
    Och det där med starkare färger eller en lugnare palett, jag älskar båda och jag blir alltid inspirerad av dina inredningsbilder men ändå blir det mycket färg i vårt hem, färgerna smyger sig in.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken läcker färgklick.
    Vad kul fynd du hittat, passar ju jättebra in där hos dig.
    Ha en fin helg.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte det vart läckert med den färgklicken snyggt. Jag älskar färg men jag håller det lite nedtonat här hemma för min sambo uppskattar nog inte om jag slänger in en knall rosa pall eller vad man ska kalla det du har köpt. Men jag personligen tycker det är as läckert
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails