HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 26 maj 2013

ATT UNNA SIG LITE IBLAND...





Hallå alla bloggvänner 
och grattis alla oss mammor idag!:)


Visst kan man väl unna sig en "morsdagspresent" själv också?:)
Det gjorde jag igår då jag hittade detta fina peacehalsband från OXXO.
Så jättefint och jag älskar den fina sandiga tonen.

Väldigt fint i sommar till vitt, svart, guldiga och grå toner....
Den fina toppen kommer från prisvärda VILA och är glest stickad med en superfin öppning i ryggen.
Kommer nog också att bli en favorit över plagg i sommar.
Gillar alltid mer färg på kläder på våren, sen mitt i sommaren när man ( förhoppningsvis) fått lite sommarbrun färg så tycker jag om svart och naturtoner....
Det snygga trägolvet har mannen fått på plats på balkongen, tack för det:)
Suuuperfint blev det och vilken skillnad! Ni vet i äldre hus, då är golven ofta ganska trista innan, samtidigt är jag så glad för balkongen för många äldre lght är ju utan dem.
Så här ser "min" lilla del ut i vår trädgård som jag delar med övriga hyresgäster. 
Inga problem då vi har olika trädgårdsgrupper och trädgården är stor, så vi har alla vår egna lilla hörna:)
Mysigt och faktiskt finare än min förra trädgård vid radhuset...
Möblerna ska målas om vita nu snart och planen var nu i helgen men 
lite regn och annat stoppade det tillfälligt:)

Annars är jag väl så där nipprigt försommarglad och igång nu och planerar för 
fullt inför studentfesten!:)
Vi kör en kombinerad fest för mina och sonens vänner och med 
släkt, så jag hoppas många kan komma!
Den 5 juni är det dags för balen och gissa vem som 
ska fota maaaaassor då med nya kameran!:)


Önskar er en riktigt fin söndag!
Vi beger oss till Ikea för komplettering av glas m m :)

Adela

7 kommentarer:

  1. Ja här planeras oxå för fullt till studenten. Är en hel del pyssel... Fina presenter till dig själv, tröjan får jag nog kika lite närmare på, ursnygg. Ha en fortsatt mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Såå fina fynd, ett riktigt snyggt halsband har du hittat ♥ Kul att få fint på balkongen också, som ett extra litet rum! Hoppas du får en härlig kväll;) Kram fia

    SvaraRadera
  3. Nämen sååå fint halsband du har unnat dig..det är bra, man ska unna sig !! Sååå fint du har det på balkongen o i trädgården..där trivs de vita voffsingarna kan jag tro..
    Ha det gott
    Kraaam Anette
    P.s Jag har oxå unnat mig..två nya mollysar :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin trädgård! Klart man ska unna sig. Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Klart man kan köpa sig nåt fint till mors dag! Gjorde jag i går;) Kram!

    SvaraRadera
  6. Klart man ska unna sej saker .Urläckert halsband .Härligt golv på balkongen och supermysigt i trädgården.Önskar dej en fin start på nya veckan fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Absolut! Det finns alltid någon anledning till att man kan unna sig något tycker jag! Jättefínt halsband!

    Vilken mysig trädgård ni har och smart att dela upp så att man har sin lilla hörna!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails