HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 25 mars 2013

VÅRFINA FÖTTER & DRÖMLIKA KLÄNNINGAR



VÅR i luften och jag blir så sugen på fina fötter och snygga skor!:)

Fann dessa godbitar på nätet och drömmer vidare...Ursnygga boots i finaste skinn i den ljusbeiga rätta färgen, snygga till allt. En sån här modell är så fin med bara bruna ben och klänning eller ett par vita pleasejeans kanske?
Gillar den här på foten som är snygg modell, prisvärd och jättefin färg. 
Kommer från HM och är väl en riktigt snygg sko att klä upp sig lite i?

Såg den mycket duktiga unga designern Ida Lanto hos Malou i dag på TV 4.
Vilka sanslösa klänningar hon gör...minns väl den fiiiiina cremvita kläningen som
Gina Dirawis bar i Melodifestivalen.
Så 
Här är min personliga favorit!


I eftermiddag ska min balkong städas!
Bort med gammal granris och annat som legat länge pga av kylan och sen ska jag plantera lite vårlökar.
Jag rensar skåp också på prydnassaker som kanske ska säljas:)




Njut av solen vänner!



2 kommentarer:

  1. Mycket fin inspiration! Skönt att skapa lite fint på uteplatsen, det ska jag också göra snart. kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Härlig inspiration .Mysigt att städa balkongen och göra fint .Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails