HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 18 februari 2013

VICTORIAS SECRET & STORA BLOGGDAGEN I STOCKHOLM


Tipsar er idag om en underbart god kanondoft här ovan!
Victorias secret, Pure Seduction....Ooo så fräsch!
Lyxkänsla att smörja in kroppen i den cremiga bodylotionen.
I fint sällskap på badrumshyllan med Cleans sköna doft.:)



Godmorgon mina bästa bloggläsare!


Tog lite "bloggsemester" över helgen:)  
Ibland kan man göra det när det är mycket annat eller för att "bara vara i det verkliga livet".

Vi har haft en riktigt lugn helg...Skönt!
Mysig fredagkväll borta i stan, lugn lördag med låååångfrukost, PW i spåret i skogen, besök hos sonen och lite fotograferande där, hemgjorda semlor, mumsig middag på kvällen och schlager såklart:)
 Här bor sonen och sambo numera....så fint med sjöutsikt från sovrumsfönstret!
Nere vid strandkanten sen vid deras badplats finns den här mysiga bastun:)
Fin eller hur?:)
storabloggdagen

Är så LYCKLIG att jag lyckades snappa åt mig en biljett till
Stora Bloggdagen på Clarion Hotel
i Stockholm den 4 maj!
Bästa Jannice med bloggen Bromans bravader står som arrangör för den här happeningen med massa kul!
Ska bli sååååå fantastiskt roligt att träffa alla ! Hotellrum är bokat på Clarion och en superhelg väntar!:)

Ska du också dit???


Skön måndag fm till er nu och sköt om er:)



4 kommentarer:

  1. Vilken läcker bastu.
    Ska självklart till bloggeventet och äntligen få träffa Jannike igen. Ska bli så kul
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh hade önskat att jag inte legat sjuk och sen fegat ur att beställa en biljett... jag som bor nära dessutom. skulle vara så kul! Kanske inte försent än...kram Milla

    SvaraRadera
  3. Jaa det ska bli så himla kul!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jag ska absolut dit,och det sak bli så kul att få träffa alla :))
    Vilken jätte skön helg du verkar ha haft.

    Kram Thess

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails