HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 25 februari 2013

SOL!


Älskar faktiskt SMHI idag som hade rätt med vädret!
Solbrillor fram som legat på hyllan sen i somras och det droppar på min balkong!
Dagen so far....
Startar som alltid med FITLINEs morgondrink och känner energin komma:)
Läser ofta och hör många säga att de sover dåligt...
I FITLINEs serie för målfokuserat näringstillskott ingår kvällsdrinken som består av mineraler.
Få verkar veta (visste inte jag heller innan info för ca 1 år sen) att vi alla lider av sån mineralbrist pga av urkalkade jordar, så vi får sjukdomar av det och en stor grej är också 
SÖMNLÖSHET pga av mineralbrist.
Det nästan ALLA märker av när de börjar dricka FITLINE är att de soooooooover SÅ mycket bättre!
Hör av dig till mig om du är intresserad att veta mer om näringsprodukterna.
En myyyysgoding på golvet....såklart man lägger sig i solpölarna på golvet när de ÄNTLIGEN kommit fram!
Stryker idag.....sooooo boring!
Men nu hänger några Mollysar på rad som jag samlat på mig efterhand...favoritblusen som finns 
i 3 oilka färgställnignar...Love!:)


Bildkvalité i dag....ja tagit från Instagram det syns nog, inte min nya kamera!:))
Den är på laddning så därför lite luddigt i dag!

Häng med på Instagram om ni vill, jag heter 
houseofadela även där, bloggen finns även på FB eller
anslut dig här så ser du mina uppdateringar lättare!:)

PS!
Kika in på min bloppis i förra inlägget!:)


Önskar er en toppendag i solen!
Adela

7 kommentarer:

  1. Nää, tre st! Det är en av mina önskeplagg o jag har ingen..ännu. Kram =)

    SvaraRadera
  2. Jag, är nyfiken på denna fitline, har en vän som ska prova och pratade så varmt om detta också att jag blir väldigt nyfiken. Oh så vackert med alla vackra Om blusar. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Har också hört mycket om fitline, men har varit mycket kritisk! Men nu börjar det surras överallt om hur bra det är!
    Så jag lyssnar ett tag till! Men har du tre likadana mollysar?
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Vacker bild med de fina Mollysarna!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Sådär älskar min lilla Polka (westie) att ligga i solen - det ser ju så skönt ut.
    yvonne

    SvaraRadera
  6. Har inte strykit ett plagg sen Hedenhös. Hänger på galge och låter det torka i stället.....Kram

    SvaraRadera
  7. Jag sover ruskans dåligt, en stor del är de hormontabletter jag äter (östrogen och progesteronkänslig) och förstås vill jag hitta NÅGOT som kan lugna ned kroppen... har några runt mig som mår bra av Kyänis produkter. Men jag är rekommenderad att inte ta tillskott som kan tillföra östrogen (finns ju i naturen så att säga) så jag får nog fortsätta vara sömnlös. Om det inte finns någon info runt just detta problem för dessa produkter?
    Sömnlöshet kan ju bero på många orsaker, stress är ju en av de stora bovarna och stress i sig tar ju död på en hel del mineraler - tex magnesium - så även denna del av vår livsstil påverkar säkert mineralbrist. kram Milla





    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails