HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 21 januari 2013

BESÖKT HÄRLIGA BAZAAR IGEN!




Gooooodmorning underbaringar!


I dag är det minsann inte vilken dag son helst heller....min älskade Alex fyller 21 år!
Grattis sötkillen!

Har haft en toppenhelg med lite av varje av roliga och mysiga saker.
Känner fortfarande den känslan jag känner när jag stiger innanför dörrarna hos fina
Bazaar Coffee & Home! 
Det är något magiskt, härligt och såååå fint allting....en skön känsla där inne helt enkelt! Jag mår bra av att hälsa på där:)

Vi gjorde ett besök i lördags och bara personalen gör att man stannar lite längre än man hade tänkt...
Att vi sen blev bjudna på skummande varm choklad gjorde bara det hela ännu bättre!
Här kommer många bilder och ni får kika på allt fint. Man blir så full av skön inspiration där!
 Här står mitt dröööööömskåp! Så galet snyggt! 
Stort, högt och maffigt! Kom gärna hem till mig:)
Visst är det fint?
 Coolaste lampan...
 Interiör.....mmmmm.....
 Finaste penslarna....
 Ljuslyktor kan man aldrig få för många av.....;)
 Men ser ni stolen?! Såååå häftig!:)
 Ytterligare en dröm.....träjalusin i fönstret....
 Vinterstämning....
Älskar detta......


Butiken har en fin webshop, men för stämningen besök butiken i Sävsjö!
 För er uppe i landet finns även en butik i Barkaby, Stockholm.

Fick en fin present där, den kan ni få se senare:))

Nu hoppas jag er måndag blir en bra dag 
för var och en av er!


9 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint..jag blir så sugen på träjalusin...riktigt fin!

    SvaraRadera
  2. Oj oj vad fina grejer! Skulle verkligen vilja ha ett skåp därifrån!
    Presenter är alltid kul, kul att få se vad du fick!
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mycket fint att titta på.
    Jag är svag för provdockor.
    Stolen var kul.
    Enormt vacker gunghäst.
    Ha en bra dag.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Bara så himla mycket fint .Skoj med present.Ha en härlig måndag och en go start på nya veckan.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Men vad bra då ligger den nära mig! Bazaar. Verkar ha mycket fint! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Helt underbart, ja visst blir man smittad av deras sköna atmosfär, + att man går rakt upp i köpsuget;)) Ett ställe att va stolt över ♥ Fint inlägg, i vanlig ordning! Kram på sig ♥♥

    SvaraRadera
  7. Oj så mycket fint, det hade jag velat åka och titta :-) Grattis till A!!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hallå där!
    Äntligen ny dator och dags att hitta tillbaka till sina gamla favoritbloggar.
    Här är det som vanligt mängder med vackra bilder som gör att ens hem ser obehagligt trist ut.

    Måsågott
    /Carina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails