HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 27 december 2012

NU ÄR DEN FINA JULEN ÖVER




Godmorgon snyggingar!

Så var den fina julen över...ja nästan kan man väl säga?
Fast inte här, jag tillhör ju dom som vill ha julen kvar. 
Blir smått förvånad när jag läser om 
en del som kastar ut granen på juldagen?

Vi har haft en superbra jul!
Den gick fort, den var skön men hektisk och jag har hunnit träffa både familj, underbara vänner
och dem jag helst vill träffa! Här kommer julen mest i bilder, ja måååånga såna, men jag tror ni gillar det:)

Vill tacka er med och säga HEJ och VÄLKOMMEN till nya följare, nya gillare på FB och hela 254 st som följer mig på Instagram sen jag började där för 3 månader sen! 
Såååå härliga ni är som hänger med mig:)
 Dukat och klart i väntan på gästerna på julafton...
 Ganska ren och vit dukning...jag är ju inte "så röd" av mig...
 Mattallrikar Mateus och silverbestick loppis!
 Mamma och systerson vid julbordsbuffén...
 Hungriga grabbar....mat är gott:) Systerson, svåger och min lilla A...
 2 ♥-an...lilla A och Theodor:)
Theodor älskar att öppna paket....helst allas:)
 I Tv-soffan med julgodis i mängder och frukt...
 Nja tomte har vi ingen längre...kanske synd:)
 Är det till mig, är det till mig????:)
 Julaftonsfika!
 Sötaste Lisa, Alex och jag drack skumpa på kvällen och tittade på klassikern "Tomten är far till alla barnen". De hade med sig sina båda hundar med, så 4 hundar hade kul hemma på julafton:)
Tyvärr en dåligt bild men man dör en smula.....
Träffade nya familjemedlemen Doris 9 veckor, som nyss kommit hem till dem:) 
Sööööööt så man dånar!
 Japp här sitter lilla underverket på taxen Sickans rumpa!:)
 Och Alex & Lisa är som nyblivna föräldrar:))
Sen blev hon trött det lilla livet och somnade....

Juldagskvällen tillbringade vi hemma hos bästa vännerna och 
en fantastisk julplockbuffé med vin, så mysigt! 
Jag hade så trevligt så jag glömde ta en enda bild...


Orkade ni igenom alla foton så kommer det mer i morgon:)
Då ska ni få se en fin julklapp jag fick!

Hoppas ni är lediga som jag och kan njuta lite.
I kväll ska vi träffa vänner och planera nyår!

6 kommentarer:

  1. En bild säger mer än tusen ord.....
    Jag vill gärna bli av med julen strax efter nyår. Vår gran kommer inte in förrän 23:e, så det känns lite fånigt att kasta ut den två dagar senare :)
    Men efter nyår vill jag välkomna våren, så då är det ljuset som gäller och ska in.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder. Vilken mysig jul ni verkar haft :)

    Jag vill också ha kvar julen så länge jag bara kan. Känns kort nog ändå :)

    En riktigt god fortsättning önskar jag dig

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Önskar dej en härlig fortsättning bara så underbara bilder.Ha en skön torsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. TACK snälla för att du delar med dig av alla fina foton från ert julfirande som ser jättetrevligt ut och ditt hem gör ju att att julstämningen infinner sig direkt när man ser bilderna. Jag vill hålla kvar julkänslan lite till :) Vill inte städa bort julen ännu!

    Önskar dig en god fortsättning!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig en trevlig fortsättning på året och hoppas att 2013 blir ett fantastiskt bra år med hälsa och välmående.

    ♥ Stor kram från Västkusten & Camilla ♥

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilka härliga julbilder! Ha en bra fortsättning!! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails