HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 28 december 2012

FIN OLSSON & JENSEN JULKLAPP!




SOL i dag och blå himmel, känns lätt att andas!

Nyper mig i armen ett par gånger om dagen för jag har det så bra:)
Snart är det nya året här och då är det läge att sortera....
Ut med det gamla och in med det nya fräscha i livet.
Tankar, funderingar, levnadssätt, jobb...det går att sortera i mycket och 
försöka ännu mer leva det liv man vill.
Jag har redan tjuvstartat;) 

Träffade nya härliga vänner på fika i går och planerade nyår!
Älskar att träffa nya människor och se att man klickar så bra. 
Känns extra bra när man får så bra kontakt redan från början.

Visar er min toppenfina julklapp från Olsson & Jensen i dag som jag fått, 
av en mycket värdefull person för mig.
Kikat på denna skönhet redan sen förra julen, den har kommit hem i omgångar hos butik Zanslösa men tagit slut direkt. Är superglad över den fina lampan för levande ljus med små rosenknoppar i järn:)
 Avspeglar ett väldigt fint mönster på de vita väggarna på kvällen...
 Vit amaryllis i full blom! Den är som finast nu...
Svart sammetskudde skymtar bakom från Artwood.
Gillar min griffeltavla i köket där man kan skriva nya hälsningar eller budskap efter humör!
Dags för Happy New Year kanske?:)

Här förbereds det för tjejmiddag i kväll!
Roligt är bara förnamnet....funderar på att dela ut öronproppar till grannarna!:))

Ha en toppenfredag vänner!

Adela

15 kommentarer:

  1. Vad fin! Och så fint i hop med tine k stjärnan och det andra! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    God fortsättning på julen och det låter som ett fint nyår och nytt är att se fram emot för dig.
    Vilken underbar roslampa till det Adelska hemmet.
    Allt gott och kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Bara så himla fin lampa .Ha en mysig kväll med tjejerna.Sista fredagen för detta året.Mys o njut Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker lampa! Så mysig med ljus i.
    Snygga ljusstakar vid griffeltavlan oxå! Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Åååå så fin lampa. Förstår att du blev glad :)

    Ha det sååå himla kul på tjejmiddagen. Sånt är ju en energiboozt om nåt :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Fösrtår att du är nöjd med den fina julklappen :)

    Visst är det trevligt och roligt att lära känna nya människor, alltid givande och extra kul när man klickar direkt!

    Önskar dig en trevlig kväll och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Åh vad kul att du fått ngt som du tittat på så länge! Och att det är av en särskild person!
    Väldigt snygg lampa, kul för dig! Och vad kul med tjejmiddag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Because you´re worth it, honey ♥ Härligt med lampan, underbart att få något man önskat sig läänge;) Hoppas ni hade mysigt på tjejfesten, såg så ut på fb iaf;)) Stor kram till dig// Fia

    SvaraRadera
  9. Underbart fin!!
    Gott nytt år
    Ninni

    SvaraRadera
  10. Den griffeltavlan har jag hemma med i köket sedan några år. Min dotter skrev "Hakuna Matata" på den, och det står kvar där än... Det är så härligt att läsa din fina ord om glädje. Tankar, funderingar, levnadssätt och jobb... oj vad jag försöker förhålla mig till det just nu. Göra förändringar men vet inte hur. Det funkar inget bra just nu, men det är svårt att veta hur man vill ha det. Jag avskyr när livet står still. Hu!! Ha en härlig nyår! Kram Milla

    SvaraRadera
  11. Det är så härligt när man kan summera ett fint år och se fram emot ett nytt spännande!

    Önskar dig det bästa på nyåret!

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Vill hoppa in här och önska dig ett riktigt gott nytt år sötnos!











    kram ♥CC♥

    SvaraRadera
  13. Snygg!!! Super läcker och jag önskar dig ett underbart 2013!

    kram kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails