HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 30 november 2012

EN MYSHELG VÄNTAR




Hej sköna fredag!


Snö, kallt och Advent!
Kan inte bli mysigare;)

Den här helgen ska gå till mys med olika personer, mycket fixande hemma, hjälpa son & sambo med mer flyttbestyr och njuta! I morgon är det julskyltning i vår lilla stad och alla butiker är öppna till kl 18.
Men en av decembers höjdpunkter är nästa helg då det 
är vår fina julmarknad i gamla stan.

Älskar verkligen de rödvita fina Greengatemuggarna i köket!
Fina att både dricka glögg och thé eller kaffe i.
Matchar sig bra med Waltherhuset och de vitgrå stjärnmuggarna.
 Glögg- och pepparkakstokig?? Yes, jag erkänner!:)
Har letat en tag efter en griffeltavla att ha i köket och skriva "kom ihåg" på eller bara 
små budskap.
Hittade den här avlånga (precis den modellen jag sökte) på Granit för små pengar:) Skriver med en vit penna på som passar underlaget ,istället för krita.
Visst är den fin i sin enkelhet?


Hoppas ni njuter av fredagen 
och sköt om er!

3 kommentarer:

  1. Jag som inte är något renodlat Greengatefan svimmar lite när jag ser muggarna :) Ska införskaffas nuuuu.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. men så adventsfint! julmarknad har vi i vår stad också varje helg till jul. så mysigt! kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Huset (lyktan) är så fint.
    Ha en skön kväll.

    Kram Anna - Mitt hus på landet

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails