HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 30 augusti 2012

UNDERBART FINA RIF KERAMIK HOS ZANSLÖSA





Hallå mina vänner;)


Hej från mig och jag vill ju visa er den guuuuudomligt fina keramiken som nu finns hemma på Zanslösa!
Så snyggt och vi är glada att ha det i vår lilla stad!
Kika in hos Zanslösas fina webshop, där kan du 
beställa hem keramiken!

På språng (igen) och snart lunch med fina vännen på stan, sen ska jag vidare till min bästa frisör och klippa mig;) 

Njut av bilderna och passa på att shoppa!
Det tullar på lagret för det är bra priser! Exakt samma keramik som Tine K....men ett helt annat pris;)




Kramar och kärlek från mig!

Adela

4 kommentarer:

  1. Riktigt snygga de där prylarna. Har en liten samling. Lattemuggarna är kanon.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  2. Bara så himla snygga grejer.Mysigt att äta lunch med en god vän.Åååå vad skönt med ett besök hos frissan och bli lite ompysslad.Lite härlig vardagslyx behöver vi alla .Önskar dej en kanondag söta du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Måste in och kolla♥ ha en trevli´g hel mvh Gabriella

    SvaraRadera
  4. Massa snyggt!

    Vilken fest ni hade i stan, ser så roligt ut! Och massa fina bilder :-)

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails