HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 29 juni 2012

HJÄLP MIG ATT VÄLJA;)



Bästa vänner;)

Hjälp mig att välja sköna stolar till min balkong,)

Den övre från Artwood är ju min favorit...men också den dyraste.
Har sån tur nu så jag kan komma över 2 st till bra pris genom mitt tidigare webshopsjobb...men det finns ju andra fina modeller med!

Vilka gillar ni?

LÄCKÖ Fåtölj med dyna IKEA Handflätad plastrotting; med samma uttryck som som naturlig rotting men hållbart för utomhusbruk.
2. Snygging från Ikea
HÄSTVEDA Fåtölj IKEA Handvävd; varje möbel är unik. Stapelbar; spar plats när den inte används.
3. Också Ikea.....
AGEN Fåtölj IKEA Handvävd; varje möbel är unik. Stolen är stapelbar; spar plats när den inte används.
4. Välkänd Ikeastol med...
STORSELE Fåtölj med hög rygg IKEA Handgjord; ger mjukt rundade former och sinnrika mönster. Varje möbel är unik.
5. Också en fining från Ikea;)
Den här gruppen har jag redan i trädgården där och den sköna stolen nedan...så nu fattas 2 eller 3 sköna fåtöljer till balkongen att ta ett glas vin i eller en fika;)


Så....vilka blir det?=)


20 kommentarer:

  1. Jag röstar på 5:an Prisvärd och skön att sitt i om man syr en liten dyna att sitta på!

    SvaraRadera
  2. Gillar artwood bäst! Tyvärr den dyraste;-))

    SvaraRadera
  3. 'host* om jag hade fått välja så hade jag absolut tagit den sista korg stolen där från Ikea nummer 5, super snygg och med hög rygg så att man kan luta sig behagligt tillbaka=))
    Hoppas att du får/har en fin fredagskväll<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. När möjligheten att få köpa till ett vettigare pris dyker upp så gör det! Artwood´s är riktigt, riktigt snygga! Har du sådan tur att det blir både balkong o uteplats till lägenheten?

    SvaraRadera
  5. Håller med Glaver, 5:an är ju skitsnygg o lite retrorätt;)) Har du varit ute o kollat i Hultarp?? Kanonbra sortiment o hyfsade priser, där finns en del Artwood as well ♥
    Ha en härlig helg! Kram fia

    SvaraRadera
  6. Åhh, jag håller lugnt på nummer 5! Sååå snygg!
    Lycka till i flyttbestyren. Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  7. Artwood eller nr 5. Helt klart! :)

    Trevlig helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Även om alla alternativ är dösnygga, så blir det dyringarna från Artwood, eller den sista IKEA fotöljen. Provsitt båda med sköna sittdynor, och bestäm sen. På balkongen ska man sitta så skönt som det bara går:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. När du har möjlighet att få köpa Artwood till ett bra pris! men beror på hur bra priset är!!! annars skulle jag absolut ta nr5,den ser riktigt härlig ut luta sig till baka med ett glas rött och en bra bok och bara njutaaa,det är livskvalitet.

    Ha en bra helg! Kram Pia H

    SvaraRadera
  10. Artwood är favorit här också. De är mest bekväma och inte så knarriga som andra rottingstolar. Ha en fin helg

    SvaraRadera
  11. Jösses, det här var ju riktigt svårt... alla är ju snygga om man säger så men jag får nog hålla med Fia och Glaver, 5:an är ju en favorit. Har du provat att sitta i dem... det är ju väldigt avgörande =) Kram på dig finaste.

    SvaraRadera
  12. Artwood är klart min favorit.Ha det så bra med flytten .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  13. Tro mig när jag säger att du vill INTE ha Ikeas korgstolar! Vi har två såna på jobbet. Fy fan vad dom knarrar! Och det ramlar liksom små bitar av korg ifrån dom. Satsa på den översta! Är förmodligen värd kosingen.....Kram

    SvaraRadera
  14. Håller med Linda, nr 1 röstar jag på sen gillar jag väldigt däckstolarna längst ned! Kram

    SvaraRadera
  15. Jag gillar nr 5. Den har något klassiskt över sig. Tycker även om formerna på den.
    Håller med föregående.. snyggt med däckstolarna oxå...
    Trevlig helg... och lycka till med flytten

    SvaraRadera
  16. Åååå TACK för all hjälp!
    Ni är ju fantastiska och ganska eniga!=) Vi får se....Artwood ska kollas in i helgen...sen får ni givetvis se vad det blir!

    Kram!
    A

    SvaraRadera
  17. Jag har båda svarta stolarna från ikea och båda är jag supernöjd med! Sedan beror det väl lite på hur stor balkong du har, så det onte blir för trångt!
    Lycka till kram Helena

    SvaraRadera
  18. Ledsen att behöva säga det men ARtwood är den bästa. Jag hade nog varit utan tills jag hade råd för den är så snygg.....
    Det är lite klass på den tycker jag. Det jag funderar över hur skön den är att sitta i.Tänker att den kanske är lite låg i ryggen och att den när snyggare än den är skön att sitta i.

    Har lite problem med stolar som har för låg rygg. Man hänger liksom i luften då....;-).

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails