HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 27 november 2011

VINNARE AV LILLY OF SWEDENSCARFSEN!



Godmorgon 1a Advent!

Hoppas ni har härlig mysmorgon i dag med tända ljus
och kanske nybakade lussekatter?;)
Riktigt så är det inte där jag befinner mig. Busen struntar i att det är advent.
Jag tänker i alla fall ta igen det i kväll efter helgens sista kvällspass med lite glögg och pepparkakor!;)

I går kväll drog vi den lyckliga vinnaren av den fina scarfsen!
Jag är glad att säga

STORT GRATTIS till
LINDA
som hade en härlig motivering:

"Åh så fin! Jag vill absolut vara med i utlottningen!
Jag bara älskar att scarfsen är både vild och vacker på samma gång!"

Jag tror den kommer att passa Linda perfekt!:)
Maila mig din adress så kommer den med posten.

Ni har fortfarande chansen med att delta i 2 st utlottningar till!

♥ Dragning sker i kväll kl 21 av den söta
skridskoprinsessan från Walther & CO!


♥ Nästa söndag den 2a advent drar
jag vinnaren av det fina priset;
Ett presentkort värde 600:-

att handla för hos fina
webshopen LINE BY MARIA!
Du är väl med?



Önskar er en mysig 1a advent nu!

3 kommentarer:

  1. Hej, grattis till Linda:) Tänk om jag vinner i kväll? Christina

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis till Linda. Så kul att vinna

    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow jag vann ju! Så glad jag blir! Ska genast maila dej min adress! Supertack!

    Ha en fin måndag,

    kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails