HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 23 augusti 2011

BAKSLAG & FYLKING


Godmorgon vänner, dags för frukost!

Bäst att ladda här...
Upplever en av de stressigaste veckorna nånsin tror jag då verkligen ALLT ska klaffa och falla på plats för vår stora stadsfest i helgen! 

Väldigt dålig timing för lilla B blev mycket sämre igår igen så jag fick åka in med henne till djursjukhuset igen...Så ledsamt och jag är väldigt bekymrad för henne...
Hoppas och vill inte tänka något annat än att hon ska bli bra och komma igen.
Nu har hon legat över natten igen med dropp och smärtlindring så jag ber till högre makter att det blir bra! Såååå synd om det lilla gullet när man ser hennes ledsna ögon. Usch jag far så illa av det när de försvarslösa stackars djuren lider...Det var riktigt deppigt att åka hem sent igår kväll.
♥-at...det enda jag vill nu är att hon blir bra och kommer hem igen...
På hemväg sent i går kväll lyssnade jag på ”Gerts värld – din röst i natten” som jag tycker är ganska bra lite småroligt radioprogram! Fick för mig att pigga upp mig själv så jag ringde Gert och fick snacka direkt med honom i direktsändning=) Han körde temat "Nu ska det sägas" och det tyckte jag passade superbra så jag marknadsförde vår härliga stadsfest rakt ut i etern och bjöd in honom med till helgen;) Tror ni han kommer? ha ha...:)Väldigt trevlig att prata med honom i alla fall och jag är nöjd med den "gratis" marknadsföringen av Stadsfesten och vårt lilla Eksjö=)

Nu måste jag snart iväg och jobba...förhoppningsvis är jag på väg till Jkpg ikväll igen för att hämta hem darlingen;)

Tack igen för att ni hänger med mig i bloggen och jag vet att ni är många som önskar detsamma med lilla B♥ som mig;)

Många kramar!

A

32 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hoppas att det snart blir bra med lilla B. och det är som du skriver så fruktansvärt att se när ett djur lider och man känner sig så maktlös.
    Hoppas ändå att det blir ett riktigt bra kalas i söta Eksjö och att det kommer många glada människor och Gert Fylking.

    Kramar från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Nej, vad tråkigt att hon blev sämre igen :( Håller tummarna för att den lilla sötnosen snart är bra och att hon håller sig frisk sedan!!! *kram*

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat:)

    Jag håller tummarna för din fina hund!

    SvaraRadera
  4. Usch vad tråkigt att hon blivit sämre.Håller tummar och tår att den lilla sötnosen blir pigg och kry snart.Styrkekramar till dej/ Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar och tår för att lilla B snart ska bli bra igen....vet hur hemskt det är när ens djur lider och är sjuka (de är ju ens familj).
    Tänker på dig och hoppas stadsfesten blir en succé och att lilla B snart är på benen hos dig igen.
    KRAM!!!!!

    SvaraRadera
  6. Men stackars liten. Jag håller tummarna att allt ska ordna upp sig. Vad roligt att du kom fram på linjen till allas våran Gert Fylking.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  7. Hej är inte så ovanligt med bakslag, det hade vi med .Var iväg flera ggr med vår hund hon var sån liten en 2kg vägde hon innan o se tappade hon lite under sjuk domstiden men hon blev frisk tog ungefär 2till3 veckor.Terrier är starka hundar .Ha det bra Lena

    SvaraRadera
  8. Jättetråkigt att läsa, hoppas du kan hämta hem lilla söta B ikväll igen.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Stor kram till både dig och lilla B, tänker på er! Vet hur hjälplös man känner sig när de älskade djuren inte mår bra.

    SvaraRadera
  10. Vi är så oroliga för lilla B!!!! Elsa & Christina

    SvaraRadera
  11. Hej Vännen!
    Nu håller jag tummarna att allt ska ordna sig med lilla B.

    Lite roligt oxå för jag hörde dig nämligen i RADION går kväll;)
    Tänkte att det måste vara du. Och det var det oxå. En GLAD & PIGG röst. Måste kommentera anonymt till dig för då går det inte annars.

    Kram från Bettan ( Vitalyktan)

    SvaraRadera
  12. ÅH! Jag vet precis hur det känns! Det är så hemskt och känslorna åker berg- och dalbana mär det blir så här. Hoppas SÅ att det ska gå bra för er!
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Skickar en kram till dig Helena och förstår vad du går igenom med din westie! Vår 6-åring westie Boss hälsar till B ;-)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Å vad ledsen jag blir att höra:(
    Vi alla håller tummarna och tänker på er!!
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  15. Nej men vad tråkigt att hon blev sämre. Nu håller jag tummen för att du får hem henne i kväll. Lycka till med stadsfesten!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej,

    Butiken Greta & Anna i Borås tackar för att några av dina läsare hittar till oss ... Mycket trevlig blogg du har.
    Hoppas att du har hunnit "lika" oss på vår facebook sida där vi snart skall dra igång diverse olika tävlingar och events...

    Kram
    Michela Castellari & Jessica Söderberg

    SvaraRadera
  17. Vad tråkigt. Jag håller tummarna för ulltussen, så att ni snart får gosa ihop igen.

    Spännande med stadsfest, lycka till med den! :)

    Många kramar!

    SvaraRadera
  18. Stackars lilla kraken:( Tummar hålls igen.....
    Smart att marknadsföra er lite så där:) Kram

    SvaraRadera
  19. Stackars liten (och dig som går och oroar dig) Hoppas det går bra!

    Kram!

    SvaraRadera
  20. Stackars lilla B, hoppas verkligen att det går bra!!! Tänker på dig... Så jobbigt när någon som står en nära blir sjuk oavsett om det är människor eller djur...

    Lycka till med stadsfesten i helgen! Perfekt med gratisreklam i tv :)

    SvaraRadera
  21. Tänker på dig vännen!! ♥

    SvaraRadera
  22. Skickar en stor kram till dig! Stackars lilla B, hoppas allt gått bra....tänker på er.
    Kram

    SvaraRadera
  23. Hoppas verkligen att lilla B är bättre och hemma hos dig igen! Det är så hemskt när ens husdjur blir dåliga!!
    Va själv med min hund på djursjukhuset i helgen. Trodde att han fått borrelia men det var en kraftig infektion med hög feber. Han fick PC och är nu tillbaka med samma energi.
    Stressa inte sönder dig!!!
    Jag är helt säker på att festligheterna blir kanon!
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  24. Pia sa...

    tänker på dig och lilla B,hoppas att allt går bra så hon får komma hem snart! jobbigt när det är så mycket på en gång som skall hända,förstår hur du känner dig det är jätte jobbigt...kramar till dig och lillaB.

    SvaraRadera
  25. Hej rara du, tänker bara på hur det går för dig och lilla hunden? Är allt OK?
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  26. Hej hoppas allt är bra med er,tänker på din lilla hund Ha det bra Lena

    SvaraRadera
  27. Nu blir jag allt lite orolig för dig och lilla B. Hoppas verkligen ni mår bra båda två.
    Kram

    SvaraRadera
  28. Hej, nu är jag ju lite tjatig och skriver igen, men när inte du kommit med nytt blogginlägg på flera dagar, så blir jag orolig. Tankarna går ju då till lilla B, men jag hoppas att det är ngt annat som roligt som håller dig från bloggandet!! Oroliga vi/Christina & Elsa

    SvaraRadera
  29. Hej söta du!
    Jag läser bloggen varje dag så jag ser ju att du inte bloggat på ett par dagar och jag hoppas så innerligt att det blir bra med din "lilla tös" igen! Jag håller tummar och tår och skickar styrkekramar från Lund!
    Kram Veronika

    SvaraRadera
  30. Halloj vännen !! Nämen åhhh..är lilla söat B sjuk..hoppas att hon har blivit frisk nu o att du har henne hemma nu..Jag o familjen har precis kommit hem efter en vecka på Kreta, så jag har inte bloggat på en vecka !! Jag gjorde förinställda blogginlägg, har aldrig gjort det förut..men det funkade, man vill ju inte skriva på bloggen att man åker bort..någon kan ju göra inbrott, min stora fasa..Men du må tro att vi pussade på lilla Nisse då vi kom hem, han hade haft det bra hos mina föräldrar...
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  31. Hej Helena! Hoppas allt är i sin ordning med lilla B!? Blir också orolig när du inte bloggar på ett tag...!
    Stor kram! /Mari

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails