HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 29 juni 2011

VINTAGEBOX & EN DAGENS MED ETT TIPS!


Hallå vänner i solen!

Har förmånen att jobba hemma idag på fm...sitter ute med min dator och ringer flera företag;) Älskar verkligen solen! Det får gärna vara detta väder resten av sommaren...jobbade sent igår och var ute en långrunda med hundarna sen vid 22.30 i bara en klänning...mmmm.....;)

Visar er min fina stora box idag som är suuupersöt! Milt grön med rosa rosor och ett sammetsband. Den kommer att bli fin sen på mitt gamla skåp som ska målas vitt på semestern! Å vad jag längtar dit!=)

Har lite huvudbry än...vet inte hur lilla A och jag ska möblera om oss än...vi har ett rum över nu. Kanske tar han mitt sovrum och får en very big balkong och jag tar stora A och får min relaxbalkong som ett extra rum? Eller tar han stora A rum och jag bor kvar i mitt sovrum, men kanske gör jag hans rum till mitt kontor då eller jag har börjat leka med tanken om att göra en walkin closet!;) Wieeee...inte helt fel faktiskt...Lutar åt en walkin closet!;D Hans rum är perfekt i storlek för det!
Ljuvligt fin.....om man gillar det romantiska=)
Gårdagens igår var den här sköna klänningen från Lindex och mitt tips till er är den supersöta virkade lilla koftjackan från Ellos. Finns här!
Toppenfin att ha över klänningar, toppar m m ....

Nej girls, nu jobbar vi på...i solen!=)

Vad gör ni idag, har ni semester???

KRAM

12 kommentarer:

  1. Ooh such a pretty little box - what do you intend to put in it? :-)

    Lovely outfit today also dear, that cardigan is indeed very pretty!

    Stor kram til dig!

    Mxx

    SvaraRadera
  2. DEN ÄR VÄLDANS RAR DEN KOFTAN...

    Här är det jobb INNE som gäller...

    Ha en härlig dag!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Oerhört söt klänning och jättefin kofta. Tack för tipset :-)

    En walk-in-closet verkar ju som en strålande idé. Står väääääldigt högt på min önskelista om jag skulle få ett rum över någon gång :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Älskar boxen, tröjan och klänningen - jättefint! Ingen semester här inte, sitter inne på kontoret och längtar ut..

    Ha en fin fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. PS - om du kan göra en walk-in closet finns inga andra alternativ!!

    SvaraRadera
  6. Vad snygg du är, men det är du alltid! Walk in closet låter helt fantastisk.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Walk -in closet är en bra ide, det skall jag göra när någon av mina tjejer flyttar. Såg ett program hemma hos Pernilla W en gång. Har du sett det? precis en sådan walk-in closet skall jag ha som hon hade,helt perfekt:)
    Hälsn Berit

    SvaraRadera
  8. Varför i hela friden ser inte jag allt detta fina som du visar i bloggen. Jag går på Lindex och letar men finner sällan något....

    Solen är ljuvlig, jag håller med :-)

    SvaraRadera
  9. Har också haft förmånen att jobba ute i dag:) Fick du mitt mail förresten?

    SvaraRadera
  10. Åååå vilken underbar ask.Bara så underbara färger.Åååå vad söt koft är dom små eller stora i storleken.Ha en skön kväll söta du .Kraaaam Rita ♥

    SvaraRadera
  11. Herregud människa det finns väl inga alternativ! Walk in closet!! Kram

    SvaraRadera
  12. Åhh vad fin låda !! Och vad fin du är..alltid så roligt då du visar fina kläder !!
    Och dina gulliga vovvar..och Vilda, godingen.
    Och du..wow vilken fin lägenhet din son har fått tag i !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails