HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 25 juni 2011

MIDSOMMARKUL MED VÄNNER



Hej vänner i midsommardagen!


Hoppas ni mår fint idag?=) Gissar att många är trötta, men nöjda med gårdagen;)

Här kommer lite bilder från vår midsommar med vänner vid stugan vi firade vid även förra året! Alla ingredienser fanns med i år med...härliga vänner, en gigantisk supergod midsommarbuffé, femkamp, gott att dricka, badtunna, underbara tårtor, barn, hundar ja allt som ska höra till=) Solen visade sig några stunder men den mesta tiden tillbringades inomhus...lite typiskt svensk midsommar!
 Ett superfint REAfynd från Odd Molly kom väl till pass i går...underbart skön koftjacka som jag verkligen tipsar om nu när många webshopar rear=) Vilken fin modell och i min favoritfärg powder...;)
 Ett annat nästan ännu bättre FYND är dessa ljusrosa gummistövlar från Vagabond! Så sköna och de kommer att användas mycket under alla mina doggispromenader bla...men de är så fina så de matchar upp vilken outfit som helst;)
 Midsommaraftonens var Ester Eleonoras fina klännning...
...och stövlarna från Vagabond med Odd Mollys Elouise cobell cardigan powder över.
Kan tipsa om en fin klocka jag köpte för ett tag sen...Kommer från FOSSIL i färgen pink champagne...superfin färg, man kan nästan kalla den powder med på "Mollyspråk" eller svagt isrosa....;)


Ha en ljuvlig ledig dag alla!
Jag bakar marängjordgubbstårta och natten ska tillbringas på P...;)



9 kommentarer:

  1. FIN MIDSOMMAR TILL DIG OCKSÅ FINA DU!! Vackra bilder som vanligt och jag älskar också min vackra Odd Molly Elouise Cobell Cardi i Rouge som jag har (speciellt efter att jag tagit bort fransarna ;-).
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. PowderPingla där..:)
    Vilket härligt gäng midsommar vänner du haft igår:) allt ser bara så mysigt ut:) Kul!!
    och stövlarna måste du säga var jag kan finna..!!
    Ha en härlig dag och natt trots arbete:) kram kram

    SvaraRadera
  3. Det ser fantastiskt ut! Saknade Sverige och att vara ut lite grann, men blev en bra dag ändå :-) Så fin du var i klänning, kofta och stövlar!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad läcker chokladtårtan såg ut att vara! Och stövlarna - underbara!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bara så himla underbara< bilder.Ja du och dina snygga kläder.Bara så himla snyggt.Klockan var ju bara så snygg.Lycka till med tårtan .Ha en skön kväll rara du.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Haha! Ser att Fröken Abbe fick ögonen på choklad-tårtan med;) Såg livsfarlig ut:) Fina bilder och du är skitsnygg i EE-klänningen!! Kram

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag förstår inte varför det inte går så bra för mig just nu att kommentera på din blogg..det som jag skriver försvinner bara..hmmm..provar igen nu..du ser ut att ha haft en härlig midsommar och vilket fint kap med den fina koftan. Kramar!!

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig dag! Åh ja det är en Adela kofta - big time precis som gummistövlarna. :)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga bilder! Snygg klänning o kofta. Gillar din klocka var tvungen att kika in på Fossils hemsida, var det lång leverans och var/är det bra kvalitet på klockan?

    Ha det gott!
    Anne-Lie

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails