HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 30 april 2011

MAN BLIR FESTINSPIRERAD!


Hej vänner!

Lovely VALBORG eller hur?


Ett moln på himlen idag är min migrän, men den är på väg att vika sig lite nu...;)

Kikade som alla förstås på bröllopet igår och visst var det fantastiskt fint, men jag saknade mer liv i det hela, passion och värme!=) Korrekta engelsmän - fint men ganska stelt i mitt tycke. Bruden var ju underbart vacker och bilden ovan är hon ju fantastiskt söt tycker jag! Känns som bröllopet mellan Victoria och Daniel var mer fyllt av kärlek som man vågade visa,) Ja, ja...Kate och William är säkert superlyckliga, fast de kanske inte fick visa det som de ville=)

Mysigast tyckte jag var när de körde fram i den här coola sportbilen, lite kul!
Man kan ju bli ordentligt festsugen när man ser alla uppklädda människor och den här lilla fina saken från Valerie Aflalo är ju toppenfin för en riktig fest! Nu hamnar man ju knappast aldrig på sååå fina tillställningar men kanske ett bröllop eller liknande?;)



Mer fint från Valerie Aflalo
Den sistnämnda här har jag sett Pernilla Wahlgren i, i press;)

Hoppas ni har en sköööön Valborg och njuuuuuut av solen!


A

2 kommentarer:

  1. Nä, vad fina bilder på klänningar. Så underbart att titta på.

    kramar och ha en fin valborg!
    L

    SvaraRadera
  2. Underbara klänningar gör hon Valerie. Gick jag på fest oftare skulle jag slå till på ett par av dem :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails