HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 31 mars 2011

ÄNTLIGEN LITE VÅRBLOMMOR


GODMORGON!

Dagen försvann snabbt igår med diverse måsten så det blev inget inlägg från mig, plus att mitt modem som har väldigt hög kapacitet svajar ibland...hmmm.....Telia!
Hann inte läsa så mycket hos er andra heller igår...det verkliga livet går före=), men det tar jag ifatt!

Dagen igår var ju helt fantastisk med sol och nästan lite värme! Såna vill vi ha många av. Vi gick långpromenad på bl a vårt flygfält. Där finns det mumma för doggis.;D Skrattade åt lilla A igår vid middagen då jag berättade vad T & B älskar mest där...känsliga varnas nu;), men där finns mycket "harskit" och det är tydligen en delikatess...hmmm...ja jag vet...urrkk...men har hört att det är något de behöver. Tuggas som tuggummi haaa....;) Han var helt övertygad om att det måste vara fel på dem när de käkar det...;D

Jag har planterat några vårlökar och penséer ute! Känns vårligt och fint.
Vågar inte sätta så mycket än, utan detta är bara en lite början i all enkelhet.
 Sötaste pärlhyacinterna i isblå färg tillsammans med keramikägget från Paradis på Öland. Blev inspirerad där i somras att ha den fina keramiken ute.Ni som har varit där har väl sett alla deras underbara saker de har ute i trädgården? Å det är så fint där!
 Vårigt i zinkhinken;)
 Bara knoppar än i sockerlådan...
 Plockade kvistar på en annan doggispromenad och har bundit en krans av dem;)
 Det här är ju VÅR om nåt! Kissekatter...
 Jag gillar rostiga föremål ute...Krona från Bazaar i Sävsjö.
 Små rosa penséer hukar lite...de kommer nog igen;)
 Rosa och cementägg...
Ofta är det enkla bäst...påsklilja i zinkkruka och cementägg...

Nu kör vi igång torsdagen!
Webshopsjobb....oj, oj...det tar aldrig slut;)

KRAM

3 kommentarer:

  1. Härligt när man kan plantera växter! I helgen kommer det att bli ca 17+ hos oss i Skåne!!! Önskar dig en härlig dag (trots webshopsjobb)!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Gomorron!Låter som en härlig dag i går.Åååå vad mycket fint du har fixat ute.Är ju bara så himla skoj när man får börja greja ute med söta blommor.men man vågar ju inte köpa för mycket än så att frosten kommer och tar dom....Önskar dej en skön dag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin blogg jag hittade här. Så inspirerande:) Ha en go dag från Marias Hörna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails