HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 28 december 2010

Ka-ching & vitaminkickar!


Hej mitt i natten sweeties eller godmorgon!

Vet ni hur glad man blir när man sovit under dagen och hoppar upp framåt eftermiddagen för lite frukost, slår på datorn och hittar alla fina kommentarer från er?!? Det är så roligt! Både ni trogna som hälsar på och nya som skriver små hälsningar. Ni är en vitaminkick varje dag för mig!!

Det här året börjar gå mot sitt slut och i februari är det 1 år sen jag startade bloggen! Inte kunde jag ana eller att jag skulle ha så många härliga besökare varje dag! Jag är lika förvånad än=) Den 17 februari är det 1 års jubiléum och jag utlovar en fin utlottning i hop med det;) Återkommer till det längre fram!

Hoppas ni sover gott för ute är det iiiiiiiskallt! Skönt att vara inne...tänker på alla stackars djur igen ute, brrr vad kallt för dom. Vi har varit på "vårt ställe" i skogen ikväll igen och lagt ut mat. En stor säck med havrekross (ska vara ett bra foder för rådjur och harar, fåglar m m enligt naturvårdsverkets hemsida). Det är en droppe i havet men man kanske hjälper några stycken. Viktigt är i alla fall att man återkommer till stället och fortsätter att ge dom. Råder fler till att lägga ut mat, havrekross eller renfor finns hos Granngårdens butiker för 89:-/149:-/stora säckar.

Ha två små snyggingar hemma med nu;) T & B ser ut som två valpisar igen, nytrimmade och fina. Visserligen kallt för dem med nu, men de har stickade tröjor att stoppa in magen i=)

Här får ni några bilder att kika på så ni får se Ka-ching på. Är fullt medveten om den dåliga kvaltitén, men så är det när dagsljuset försvinner fort. I alla fall är klänningen superfin och skön!
 En bild med så ni ser väskan från Jeanne d´arc living;)
 Mysig annorlunda cremefärgad hjärtring med från Gina Tricot;)
 Här har jag den fina nougatfärgade spetskjolen från CREAM under.
Iakttagen när jag fotade...;) Men matte...vad gör du?

Nu får ni ta tag i dagen och jag ska sova några timmar under dagen efter nattens jobb;)

Sköt om er vänner!

KRAM

20 kommentarer:

  1. Fint!
    Hoppas du får sova gott, när vi andra kämpar i kölden:)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin du är i klänningen, så snyggt! Jättefint tillsammans med underkjolen till :)
    Ha det gott och God fortsättning!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  3. Hejsan Adela,

    Tusen Tack för den fina hälsningen, jag blev så otroligt glad över dina fina ord !!
    Du är en stor inspirationskälla för mig med din underbara blogg, den gör mig glad varje dag:-)

    Ha en Fantastisk dag.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. SÅÅÅÅ Ljuvligt vacker du var i denna Ka-Ching Plain dress, jag såg ut som en uppstoppad korv när jag testade den. Visade varenda valk och bullmagen som jag nog aldrig kommer att bli av med efter mina två prinsessor. Men du bär verkligen upp denna!!
    God fortsättning finaste Adela!!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag också sugen på en Ka-Ching :-)
    Hur är den i storlek?
    Jag skulle gärna se en bild på vovvarna i sina stickade tröjor. Sötnosar!
    Kramar Affi

    SvaraRadera
  6. Supefin klänning! Det ser verkligen fräscht ut med de ljusa stövlarna till. Nice!

    Jag vill också tipsa om min tävling där man kan vinna sin favoritprodukt från min butik Craft Factory. Det finns stora chanser att vinna just nu!!
    Tävlingen finns här: http://craftfactory.se/blogg/?p=

    SvaraRadera
  7. Hej Adela! Du är jättefin i din Ka-Ching. Har kollat in den i miltärgrönt länge, väntar till rean :) Småfåglarna matar jag men det verkar som om flera har frusit ihjäl! Tragiskt! Vill bara säga att din blogg är en vitaminkick för mig! Den gör mig glad! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Åååå vad fin du var i ka-chingen. Helt underbar i vitt. Min i dark pink ligger på posten och väntar och ska hämtas ut idag men jag börjar bli osäker på om jag ska byta färg då jag sett er andra fina bloggisar i mer diskreta färger...
    Ha en bra dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Du är så snygg i plain dressen och den är jättefin i vitt. Var har du hittat Creamkjolen? Letar fortfarande efter underklänning eller kjol. Dock helst i cremevitt.

    kram

    SvaraRadera
  10. MEN!!! SÅÅÅ fin du är i den! Ja jisses Amalia! Tror tom det klassar i kategorin MUFASA outfit!!! Jag som INTE skulle ha mer velour.. Ouch!!

    SvaraRadera
  11. Wow vad fin du är i den klänningen. Jag har också sneglat på den.
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Herregud vad snygg du är! Jag såg ut som Barbamamma i den;) Cool ring, ska jag nog jaga tag på! Kram

    SvaraRadera
  13. Åhhh, vad snygg du är i Plain Dress, och du passar så otroligt bra i chalk! Älskar kjolen från Cream, jag var spekulant på en jag med men snålade till...får nog tänka till en gång till!
    Stor kram fining!

    SvaraRadera
  14. Så snygg du är alltid! Gillar den klänningen skarpt, får se när plånboken tillåter! Som vanligt lika spännande att läsa din blogg, grattis till ditt jobb!

    SvaraRadera
  15. Vilken fin klänning, får ju vårlängtan när jag ser den :) Även om jag älskar julen så ser jag fram emot på våren nu, med ljuset och värmen och tunna kläder, är rejält trött på varma tröjor nu!

    Hoppas du fick sova gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  16. Den klänningen stod det mitt namn på, hur fin som helst.

    SvaraRadera
  17. Denna klänningen är verkligen som klippt och skruen för dig. :)
    kram

    SvaraRadera
  18. Tack snälla alla ni! Blir så glad över era härliga kommentarer! ♥

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  19. Toller Blog!Ist das dein eigenes Label?Oder hast du einfach soviele Klamotten!?LOVE IT

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails