HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 26 oktober 2010

Ett fynd & en award!

 Halloj i kvällen bloggvänner!

Här sitter vi smäckmätta efter den goooooooda fisksoppan jag gav er recept på häromdagen! Ni måste göra den;) En lång dag på jobbet med utbildning och mycket annat, matshopping och lite annat efter så jag är trött=)

Här kommer några bilder från mitt fynd! Tänkte om ni var lite nyfikna och ville se;) Ett priskap på en kampanj i en butik och en härlig kappa för ett par ynka hundralappar! Fodrad och i finaste cremebeige…precis en sån jag ville ha…och till det priset! En ganska otippad butik jag bara slinker in i någon gång då och då – BIK BOK – men man kan hitta en och annan guldklimp där;)
Bara TITTADE på dessa drömmar på Scorett...lite mormorskänga/stövlar...som tur var fanns de inte i min storlek=)
 Snygga bruna stövlar hos Scorett!
Något annat gjorde mig glad igår! En bloggaward från söta Linda med mysbloggen Jolins Inredning. Kika in och titta på hennes hus…en dröm!

Motiveringen lät:

House of Adela är en kreativ blogg med det jag gillar allra bäst; fina bilder, mode (helt i min stil) och en massa annat. Detta är inte en ren inredningsblogg och det tycker jag ger fin karaktär.

Jag delar ut den vidare till följande; två inredningsbloggar och två Mollybloggar=) Min motivering till mina valda bloggar;) (Alltid svårt att välja då jag gillar ER så mycket alla i min blogglista!)

Ni är mina inspirationskällor och förgyller min dag. Hos er finner jag man inspirerande inlägg med delar av både mode och inredning! Jag ser alltid fram emot att hälsa på hos er;)♥  Jag delar ut den vidare till fyra st:
Snygg, fräsch blogg med intressanta inlägg om mycket inredning och toppenfina foton av en go, ödmjuk tjej – Helena!

Härlig, fräsch blogg med mycket inredning, ska bli så kul att följa mysiga Anne i deras nya fina hus!

Härliga Linda som är rakt på sak, en sann Mollyälskare och piggar upp den tristaste dag med sina inlägg!

Underbara Ninni med sina fantastiska Mollyoutfiter och härliga inlägg!


I morgon har jag ytterligare en dag i utbildningens teckan, men då hos de blå på P=)

KRAM

14 kommentarer:

  1. Grattis till awarden och till den söta kappan :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig kappa! Alldeles alldeles underbar!

    SvaraRadera
  3. Verkligen fin kappa!! Bra fyndat! :-)

    SvaraRadera
  4. Underbar kappa du fått tag på, den är helt dig! Grattis till awarden med.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Gumman!

    Grattis till utmärkelsen! Och snygg kappa! Du är som en söt gräddbulle (i positiv bemärkelse) men jag saknar dig på jobbet idag. Du har väl inte övergett oss?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden, kappen är en "adela".
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Wow vilken läcker kappa.Bara så himla fin.Passar perfekt på dej.Ha det gått rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Den kappan gick inte av för hackor, skitsnygg rent ut sagt!

    Kram camilla

    SvaraRadera
  9. Underbar kappa! ursnygg på dig! Och jätte-tack för Awarden! Blir jätteglad när den kommer från dig, att du gillar mitt något oborstade sätt;) KRAM!

    SvaraRadera
  10. Tack fina fina du för utmärkelsen, jag blir så glad!
    Du, den där kappan är HELT underbar! Visst är det roligt att hitta sådana godbitar på otippade ställen.
    Stor KRAM och tack igen!

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar kappa!! Inte ofta jag går in på Bik Bok heller, men det går att fynda och det har du verkligen gjort :)

    Grattis till awarden, den är du väl värd då det alltid är lika inspirerande att kika in här!

    Ha en mysig onsdagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  12. HejHej!!

    Underbara kappan fick äran att följa med mig hem idag:))
    Kram och ha en bra dag
    //Katarina

    SvaraRadera
  13. Hihi! Det blev en stor smaskig bakelse av dig! =)

    Tindra

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails