HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 29 september 2010

Sommarens sista...& en award

Goooodmorning!

Bra start på dagen hoppas jag? Jag ser fram emot en delvis ledig kväll....;)

Hann inte med Fabrikens bild och tisdagstema i går kväll när det var fullt upp på P. Får komma igen på söndag med Söndagsbilden=) Har fått en award med av fina Mia med bloggen Vanilj och Socker, TACK snälla för den! Stolt får man vara när man uppmärksammas med det;)
Awarden går ut på att berätta om tre saker jag håller varmt om hjärtat: 

1. Mina killar, min lilla familj;) stim & stoj & mys & pys, de är det viktigaste! Här räknar jag in våra älskade doggisar Theodor och Banchy och kissen Mr TinTin med! Dem kan jag inte leva utan, de är = 3 små barn till;)

2. Alla mina vänner, kollegor på E & P. Vad gjorde man utan vänner??? 

3. Tredje saken/saker som ligger mig varmt om hjärtat är min dröm om att förverkliga "något" (som är hemligt ;) )mina inredningsdrömmar och alla djur i hela världen tror jag!


Skickar awarden vidare till tre härliga bloggerskor med varierande bloggar!


Jag städade undan det sista på altanen och i trädgården och plockade in de här fina sista knopparna från pelargonen...nu är sommaren över för denna gången.... Visst är zinkburken fin? Kommer från Lilla Butiken i Tenhult. I den finns det nu vitaminer och mineraler, lätt att ta vid bordet.
Den söta fågelburen från min oasbalkong har fått flytta in med...gör sig bra på det gamla skåpet från Öland och resväskan från antikbutikens loppis=)

Njut av dagen nu...det är ju mitt i veckan!

Adela

9 kommentarer:

  1. Nämen, sötnosen!!! Vad glad jag blir nu, jag sitter här och ryser så förvånad blev jag! Tack, sötaste, raraste du! Önskar dig en fantastisk dag och en jättestor KRAM från en smålänning till en annan :o)

    SvaraRadera
  2. Tack fina du!!!!! Vilket bra sätt att börja morgonen! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Mina pelargoner har knoppat klart, ska nog rensa balkongen nu tror jag.

    SvaraRadera
  4. Grattis till fin AWARD! Det är du värd vännen!!
    STOR KRAM från mig!!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Du har en superfin inspirerande blogg! Fast ibland blir det lite dyrt att titta in hos dig :D

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. WOW!!! Tack så hjärtligt för awarden, va snäll du och va glad jag blir. tack , tack , tack.

    Ha en bra kväll!!

    KRAmar CAMILLA, EN MAMMAS DAGBOK

    SvaraRadera
  7. Vad roligt! Grattis och håller helt och hållet med! Suuuuuper fin och rolig blogg. ME LÖVE!

    SvaraRadera
  8. Den awarden är du värd! Så mycket fina bilder och inspiration:) Kram!

    SvaraRadera
  9. Så spännande med någon hemlighet, blir nyfiken....
    Lycka till!

    Ha en skön kväll!

    L.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails