HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 29 april 2010

Ole Lynggaard Copenhagen







Läste i mitt horoskop att "Jag är lite lat just nu och låter hellre andra göra mitt jobb när jag kan smita undan;) Detta känns som en välgörande paus, men samtidigt måste jag vara beredd på att det kan gnissla lite här och där" I så fall kan jag säga att jag är "beredd att ta det gnisslet!";)

Lätt utarbetad tror jag efter o t r o l i g t mycket jobb denna vinter och förvår. Så nu ska det nog bli lite lugnare framfart här, med andningspauser med. Svårt bara ibland när man varierar sina jobb som jag gör mellan mina tre...Gillar ju alla på olika sätt och vill egentligen inte ge upp nåt och definitivt inte där jag känner mest att jag behövs och möts med respekten därefter. Men....man k a n ju jobba lite mindre!;)

En sak som jag faktiskt har blivit bra på efter personlig utveckling genom olika sätt, är att se saker som händer som om det är och var meningen. Alltifrån jobbiga saker till roliga. Det som händer, det händer. Då har det nog den meningen just nu. Hetsar inte upp mig i onödan längre över det som inte "blir som jag tänkt mig" utan det brukar i slutänden visa sig att detta var det bästa sättet, även om det inte kändes så just i det ögonblicket. Prova att tänka och känna så...ni ska få se att det blir annorlunda!;)

Titta och njut på Ole Lynggaard Copenhagens smycken och bilderna! Smyckena är fantastiska många av dem, men mest fantastiskt tycker jag nog deras foton är! Sanslösa bilder i svartvitt som man kan drömma sig bort till;)

Gå ut i solen nu ni som kan;)

Adela







5 kommentarer:

  1. Otroligt vackra bilder, modell och smycken! Hoppas att du tar dig tid att NJUTA och inte bara jobba! Vi lever bara en gång och ett tu tre så är det för sent.. Jag brukar få påminnna mig det ibland när jag kommer på att jag inte satt mig ner och verkligen pratat med barnen på hela dagen. Man är så stressad av att försöka hinna med "allt". Kram sötnos

    SvaraRadera
  2. Personlig utvecklig är otroligt viktigt. Jag håller med dig om det att ta saker som det kommer och försöka att inte jobba emot hela tiden. Qué Será, Será (Whatever Will Be, Will Be).
    Jag ÄLSKAR Ole Lynggaard, synd att de är så dyra.

    Hoppas att du får en härlig kväll.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hello my dear, hope you're well!

    The model looks like Lena from Aqua - is it her?

    Klem!

    Mxx

    SvaraRadera
  4. Sannibusmystjej;); Ja helt rätt att man måste njuta med och inte jobba så mycket. Men saker har gjort att det var tvunget att bli så under den här perioden;)Försöker ta det lugnare nu men våren är intenisvi! =)
    Kram till dig!

    Little Miss Norway
    Hi dear!
    I really don´tknow if it is Lena from Aqua, but it is extremely similar!
    We've had some warm winds here today so now I took out the garden furniture;)
    I hope you are doing fine and the sun shines on you too;)
    Hugs Adela

    Anneli; Helt sant det du skriver - Whatever Will Be, Will Be...;) Önskar dig med en skön kväll!=)
    kram till dig!

    SvaraRadera
  5. *fnissar* Bra :D Men du får gärna sparka till mig med samma motto ibland ;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails