HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 28 april 2010

Hemma hos Emma, Alva & Adela




Hemma och försöker bli av med en vårbacill som slagit till här. Dom har jag varken tid eller lust med;) Våren verkar ha svårt att bestämma sig med hur den ska ha det. Vart tog värmen vägen? Det blir till att mysa inne och läsa en bok och bloggar;) Det finns SÅ mycket roliga bloggar så man missar nog hälften tror jag.

Gillar mitt vånginsfat från Alvas Hus mycket. Fint med glasburkarna till. Fördelen med vit inredning med zink och glas bl a är att allt passar med allt. Lätt att plocka om hemma och ändra.

Kan tipsa om ytterligare en nätbutik som har Odd Molly som jag inte tror så många hittat till;) Hemma hos Emma som jag såg har flera favoriter i lager som är slut i mer större "kända" webshoper.

Ner under filten igen;)

Adela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails