HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 23 mars 2010

Vitt såklart!




Tisdagkväll med regn...skulle ha varit iväg en runda och sprungit ikväll men det kändes som det kvittade. Det måste ju finnas bättre ljusare kvällar snart så man ändå kan komma ut och komma i trim till loppet jag är anmäld till;)

I stället blir det lite fix hemma nu och en god middag. Har varit på utvecklingssamtal med yngsta A och det var positivt, förutom att den lille mr A kanske pratar aningen mycket. Kan tänkas att han är lite lik sin mor;). I alla fall så rullar det på bra och det är ju very important med stora bokstäver när nian tar slut om ca 12 v!

Lite härliga inbjudande bilder ikväll från sköna vita möbler. Inte praktiskt men det känns som jag aldrig kommer att ha något annat.

Saknar min kamera mycket! Ska iväg och få den bedömd av en kameraexpert sen ska försäkringsbolaget säga sitt. Antingen blir den utdömd pga av kraschen och då blir det en ny via dom, eller så betalar man självrisken och den går att laga. Vi får se. Men jag som älskar att fota känner mig lite handikappad;).

Är ganska tom i huvudet då jag tillbringat eftermiddagen med att översätta ett köpeavtal från svenska till engelska för utländska kunder. Inte lätt kan jag säga med alla fackuttryck, men nu är det gjort!

Önskar en skön kväll;)

Adela






1 kommentar:

  1. vita möbler är såååå vackert. Hoppas du får ordning på din kamera, vilken katastrof att vara utan.
    Kram på dig/ingela.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails